בדיקת דופק= אני בלחץ!!!!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי בנות ביום ו' הקרוב נקבע לי תור אולטראסאונד לבדיקת דופק עוברי ואני פשוט ב ל ח ץ ! גם אני כמוכן עברתי הפסקת הריון (בשבוע תשיעי) בגלל עובר שלא התפתח, לקח לנו 7 חודשים עד שנקלט כעת שוב הריון חדש, ואני פשוט מפחדת לא להתאכזב!!! בבדיקה אני אהיה בשבוע 7+ ולדעתי כבר חייבים לראות עובר עם דופק!! אני מתפללת שהכל יהיה תקין כי הבנתי שאם נצפה דופק עוברי ישנו סיכוי גבוה להצלחת ההריון ! אשמח לקבל חיזוקים ולעבור את היומיים הללו ברוגע!!! תודה
אבל שוב אני איתך ומחזיקה לך אצבעות