דחוף: כאבים בשדיים + כאבי בטן חזקים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני ממש מודאגת, לפני כשלושה חודשים הפסקתי את השימוש בגלולות והתחלתי לקחת חומצה פולית בכדי להתחיל את הנסיונות להרות. מחזור ראשון הופיע בסדר, מחזור שני היה מוזר: הפרשות חומות ללא דימום. עכשיו כשבועיים אחרי המחזור המוזר, אני סובלת מנפיחות לא רגילה וכאבים בחזה ובימים האחרונים נוספו כאבי בטן איומים. אני פוחדת שזה אולי מצביע על בעיה כלשהי ברחם.... אני אשמח לקבל ייעוץ תודה, ליאורה
חלילה אל תחשבי על בעיה אולי תגשי לסופר-פארם ותקני את הבדיקה הביתית או לחילופין תחכי למחר ובעשי בדיקת דם אולי ההפרשות הן השתרשות של הריון ברחם ולא מחזור מוזר כל-טוב
לי היה בדיוק אותו הדבר!! והסתבר שאני פשוט בהריון... תנסי לעשות בדיקת דם, בהצלחה (וכאבי הבטן עוברים)