צלקות??
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, ברצוני לדעת האם צלקת מניתוח קיסרי זהה בצורתה לצלקת מניתוח להסרת ציסטה בשחלה??? גם הצלקת החיצונית וגם הצלקת ברחם??? והאם רופא יכול להבדיל בין שתיהן??? תודה רבה המתעניינת.
צלקת של ניתוח קיסרי היא מאד נמוכה (מתחת לקו הביקיני), באורך 10 ס"מ בערך, ומתחתיה יש צלקת פנימית נוספת, של החתך ברחם. השחלה נמצאת הרבה יותר גבוה, בדרך כלל מנתחים בלפרוסקופיה שמשאירה בבטן צלקת של 1-2 ס"מ, ואין כל חיתוך וצלקת ברחם. נראה לי קשה מאד להתבלבל בין שני סוגי הצלקות, ובוודאי שרופא נשים יבדיל ביניהן.