בצקות ברגליים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי לכולן. אני מתחילה מחר שבוע 26 וכבר יש לי בצקות ברגליים. כואב לי לדרוך וללכת. הקרסוליים וכפות הרגליים שלי נפוחות. מישהי יודעת מה אפשר לעשות נגד זה?
שלום ענת ! אני משיגה אותך בכמה שבועות, ומתחילת החמסינים גם הרגליים שלי תפחו בצורה מפחידה !!! מה שעזר לי היה רק להרים את הרגליים, מה שיותר גם במשך היום (אפילו בעבודה, שמתי כסא לרגליים ...) ובלילה להגביה את הצד של הרגליים במזרון ע"י כרית מתחת, וכך לפחות בבוקר אפשר להיכנס לסנדלים... אין לזה פתרון, חוץ מללדת (וגם אחרי הלידה לוקח כמה שבועות להיפטר מהבצקות) ולחכות לחורף, ובינתיים להתביית על המזגן. מצטערת, אבל אין לי משהו מעודד יותר...