לעדי (עדידוש)
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי דיברנו בסוף שבוע אחרון בעניין גיל ההריון, לפי מה שקראתי בפורום היית היום באולטרסאונד, תוכלי לומר לי באיזה שבוע את? וכך אוכל לחשב את השבוע שלי. מחזור אחרון שלי היה ב- 22.3 ולדעתי אני בשבוע 7 אני צודקת? תודה ומקוה שהבדיקה הייתה מוצלחת! סתו
היי סתו, כן, באולטראסאונד שהייתי אתמול אמרו לי שאני בשבוע 5 + 4 ימים נכון לאתמול. כששאלתי אם זה גיל ההריון אמרו לי שכרגע ההריון עוד צעיר מכדי לדעת גיל מדוייק וצריך לחכות עוד שבועיים בערך ולעשות US חוזר. המחזור האחרון שלי התחיל ב4.4.... אם זה עוזר לך... בהצלחה!!!!