לצליל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
צליל, אני רואה שאת מומחית- תנסי לענות על שאלתי. תודה דניאלה
אני לא "מומחית", פשוט עברתי בחיי הרבה הריונות ולצערי גם לא מעט סיבוכים. אם את שואלת על "תחושת הריון" - תשמעי מכל הבנות שזה שונה מאחת לשנייה, ואפילו מהריון אחד לשני אצל אותה אם, אבל בדרך כלל יש בהתחלה הרגשה כמו לפני מחזור (רגישות, כאבי בטן) ואח"כ ריצה תכופה לשירותים, עייפות ובחילות. לא כל אחת חייבת לעבור את כל הצרות הקטנות האלה, ואנחנו אוהבות לדאוג על כל דבר קטן - אז גם אם הכל בסדר ומרגישים טוב מדי, מוצאים בזה צד לדאגה... יש לי חברה שאומרת שהריון זה לא כמו שפעת - הוא לא יחלוף מעצמו בלי שתרגישי. ההריון ממשיך להתפתח בתוכך גם אם את לא מודעת לכך בכל רגע ורגע ! תיהני מכל יום שעובר בלי התלונות הקטנות, ותני לעצמך לחוות את החוויה של ההריון בצורה היפה ביותר. בהצלחה !!!