מחר היום הגדול בשבילי!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שוב שלום לבנות היקרות שלי, אני כאן כדי לספר לכן שמחר יש לי אולטראסאונד ראשון - שבוע 6\5. קבעתי לעצמי דרך קומבינות ומאמצים רבים כי אני לא עומדת בלחץ ובמתח ואני מפחדת שזה יזיק לי בסוף.... מחר אוכל לדעת האם ההריון תקין, שק עובר אחד או שניים, ואמן אמן אמן טפו טפו טפו שהכל בסדר וההריון תוך-רחמי!!!! הבדיקה ב 17:15 ואני אדאג לעדכן אתכן כשאחזור..... יו, אני ממש בלחץ, יש לי פרפרים בבטן!!!! תחזיקו לי אצבעות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ביי ותחשבו ח-י-ו-ב-י!!! ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ =-) =-) =-)
איזה יופי אני מחזיקה לך אצבעות רק שתדעי שקרוב לוודאי שתראי בשבוע 6 וחצי רק שק הריון לכי תדעי אולי גם עובר אבל אני לא מאמינה שרואים דופק בשבוע כזה אז נא לא להלחץ עצם העובדה שיראו שק הריון בתוך הרחם זה כבר טוב מאוד מחזיקה לך את כל האצבעות שיש לי מאמינה בטוב ביותר ומחכה לשמוע ממך ב----ה----צ----ל------ח------ה