דימומים - מה לעשות?????? דחוףףףף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר, אני בשבוע 13 להריוני. בשבוע האחרון היו לי מספר דימומים קלים. לפני שבועיים היה לי דימום משמעותי הלכתי לבית החולים והכל היה בסדר, ראו דופק אצל העובר, וכמו כן הרופא ראה המטומה. בבדיקת שקיפות עורפית שערכתי יום אחרי כן הכל היה תקין, עובי 0.9 שמעתי שיש זריקות לחיזוק ההריון, האם זה נכון? ומה ידוע על זה? מה לעשות??????? המון תודה, אביטל.
שלום אביטל ! הזריקות הן פרןגסטרון, אבל הן מיועדות לשלבים מוקדמים יותר של ההריון, ורק אם יש בכך צורך. בשבוע 13-14 השילייה כבר מתפקדת לבד, ואין תועלת בחיזוק חיצוני (זה אפילו עלול להזיק, ע"י שיגרום לשילייה לתפקד פחות טוב). את כותבת שיש דופק, ובסה"כ - הכל תקין, כי ראו ממה נגרם הדימום. נקווה שימשיך להיות בסדר - לך אין מה לעשות כרגע, מלבד לנוח ולחשוב על דברים חיוביים. בהצלחה !!!
המון תודה. הבעיה שבימים האחרונים יש לי כל הזמן דימומים מאד קלים. יש לך אולי מושג ממה זה יכול לנבוע. אביטל