בנות אני שוב צריכה שתתפללו בשבילי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
נכנסתי עכשיו לשרותים והתחתונית שלי הייתה עם דם לא טיפה שניים ואני לא מגזימה החלטתי שאני נוסעת למיון של אסף הרופא וכשאחזור אספר לכן בבקשה תתפללו בשבילי ושוב אני חוזרת למה הכל קורה לי אין לי בנות????????דיי באמת דיי !!!!!!!!
הי מיכלי, אני אחזיק לך אצבעות ואני מקווה שהכל יהיה בסדר!! בהצלחה בי-בי
מיכלי, אני מקווה שהכל בסדר, אני מחזיקה לך אצבעות!! ליאת.
מיכלי, אני כאן בשבילך מחזיקה לך אצבעות ומקווה שתעדכני אותנו בבשורות טובות. חיזקי ואימצי, שלך, גלי
מיכלי, אני עוקבת אחרי הריון שלך מהתחלה. אני מחזיקה לך אצבעות חזק, שהכל יהיה בסדר אצלך! בהצלחה!