כדורי פרנטאל - לרופא ולבנות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי בנות, האם מישהיא משתמשת בכדורי פרנטאל? האם יש לזה תופעות לוואי? שילשולים הקאות וכיוצא בזה. אני עד כה השתמשתי במולטי ויטמין והרופא המליץ לי לעבור לפרנטאל שהוא מסובסד דרך קופ"ח. אני חושדת שיש קשר בין השלשולים שאני חווה לאחרונה. האם מישהיא/הוא מכיר/ה את התופעה? תודה, גלי
הי אני לוקחת לפעמים (קשה לבלוע את זה) לדעתי אין תופעות לוואי אולי חוץ מצואה בצבע קצת שונה בגלל הברזל בכדורים בהצלחה
התרופה יכולה לעשות צואה בצבעים שונים ומשונים או לחילופין לגרום לעצירות חשוב לקחת עם או אחריי האוכל ולא אחריי מוצרי חלב
גלי הי גם אני לוקחת וכנ"ל אותן התופעות. שיהיה לך בהצלחה.
בנות יקרות, תודה לכולכן. שיהיה לכולנו שבוע טוב, גלי