טיפול בקרישיות יתר בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני מטופלת בזריקות קלקסן עקב קרישיות יתר (תורשתית) מתחילת ההריון. ברצוני לדעת האם יש תופעות לוואי, בטווח הקצר או הארוך, עלי או על העובר, כתוצאה מהשימוש בתרופה? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שימוש בקלקסן לטווח ארוך עלול לגרום למספר תופעול ליוואי כגון אוסטאופורוזיס, טרומבוציטופניה וכו' אך תופעות אלא הן נדירות, מבחינת העובר הסיכון הוא נמוך מאוד. צריך להדגיש שתועלת מהטיפול עולה בהרבה על הסיכונים האפשריים. בהצלחה
מ.נ. שלום אני לאחר שלוש הפלות ויש לי קרישיות יתר וזה כרגע מה שציל את העובר אני בחודש שישי אז אני אפילו לא חושבת מה ההשלכות לטווח הארוך . שיהיה לך בהצלחה.