אני בהריון אבל..
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אתמול גיליתי שאני בהריון ואין לי שמץ של מושג איזה בדיקות עושים.. מהי שקיפות עורפית ועוד כל מיני מושגים שונים ומשונים שעולים פה.. אשמח אם תתנו כל עצה.. לי
הי לי, למה שלא תפני לרופא/ת נשים שלך או לרופא המשפחה (המטפל) אני בטוחה שהם יתנו לך את כל המידע הנחוץ ויפנו אותך לכל הבדיקות וגם יוכלו לענות לך על כל שאלה בו במקום. אז - מזל טוב!!! ושיעבור בקלות. תהני.
לי הי האם עשית בדיקת דם לאישור ההריון? עם כן מה הערך שיצא לך עם לא תלכי ותעשי בדיקת דם ובשבוע 7-8 תלכי לעשות אצל הרופא/ה שלך אולטרא סאונד לראות שאכן יש שק הריון ודופק לעובר . שיהיה בהצלחה.