בדיקות-עזרה בבקשה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עשיתי 3 פעמים בדיקת הריון בעזרת הבדיקה הביתית והתוצאה יצאה חיובית. הרופא שלי נתן לי לעשות בדיקות של תחילת הריון.בתוצאות של הבדיקות, לפי מה שנאמר לי במוקד הרפואי, אין אינדיקציה אם אני בהריון או לא. בבדיקת אנדוקרינולוגיה כתוב לי "נא לפנות לרופא לצורך מעקב" 1. מה זה אומר? 2. האם זה בטוח בכלל שאני בהריון? יש לציין שזהו ההריון(?) השני שלי לאחר שהראשון היה לא תקין ועשיתי גרידא בשבוע השביעי. התאריך האחרון של הוסת שלי היה ב 03/04/2003
אם את בקופת חולים מכבי אז כשהם רושמים נא לפנות לרופא לצורך מעקב זה אומר שאת בהריון. בדיוק דיברתי על זה עם חברה שלי שנורא נלחצה מהניסוח הזה ואמרתי לה שזה אכן ניסח דיממלחיץ למי שלא מבין את המשמעות של הקופה שסבך הכל אומרת לך : מזל טוב את בהריון ולכן עליך לפנות לרופא. אז מזל טוב ושיהיה רק טוב