בדיקת הריון-39 hcg
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רציתי לברר האם תשובת בדיקת דם הריון עם 39 hcg משמעו הריון בטוח? האם יש מצב שההורמון הנ"ל גבוה לא בגלל הריון? אבקש תשובה דחופה ככל האפשר
היי מירב, בעיקרון,מעל 10 זה נחשב להריון והתוצאה הנמוכה מעידה על הריון מאוד צעיר....הרופא שלי אומר שביום האיחור הראשון צריך להיות כ-100 HCG ,אך כיוון שלעיתים הביוץ מתאחר,יכולות להיות תוצאות נמוכות יותר. עושה רושם שאפשר להגיד לך מזל טוב וכדי שזה יהיה מושלם,אני ממליצה לך לחזור על הבדיקה (אולי תצטרכי הפניה ל-HCG כמותי) בעוד יומיים שלושה ובמידה והתוצאה הוכפלה.....ההריון מתפתח כשורה. בהצלחה!
מירב הי בשעה טובה את בהריון אבל הייתי ממליצה לך לעשות שוב בדיקת דם לראות שאכן הבטא עולה. שיהיה לך בהצלחה.