שקיפות עורפית,באיזה שבוע?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום.אני בת 28 חברת קופ"ח מכבי. באיזה שבוע עושים שקיפות עורפית,וכמה זה צריך לעלות? תודה רבה
הכי מומלץ לעשות את השקיפות במהלך שבוע 12 תתקשרי לקופה שלך לשאול אם יש השתתפות בסכום הבדיקה
בד"כ בשבוע 10-13, עדיף שבוע 11-12. למכבי אין השתתפות, אבל אם תביאי מהרופא קבלה על ייעוץ ולא על בדיקה - תקבלי החזר בהתאם. (לתאומים - יש החזר). בהצלחה !!!
אני חברת קופת חולים מכבי ונאמר לי שמי שיש לו מכבי זה"ב משתתפים איתו בתשלום בדיקות ההריון לא הוגדרו אילו בדיקות. מחזירים עד 80% עבור הבדיקות שנעשו אם מישהי בטוחה ויודעת מניסיון אם אכן זה נכון תכתבי לי תודה