ניתוח קסרי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי בנות שאלה : האם אני יכולה "להזמין" ניתוח קסרי בבה"ח לניאדו ללא בעיה של עובר עכוז או כל בעיה כלשהי ... תודה מראש
למה לבחור בניתוח קיסרי מוזמן אם אפשר לנסות ללדת לידה רגילה, בתור אחת שעברה גם ניתוח בלידה ראשונה וגם לידה רגילה - שנייה אני לא ממליצה לך לעבור ניתוח קיסרי אם תוכלי ללדת לידה רגילה כי ההחלמה מהניתוח היא לא קלה בכלל
עדין הפחד מהצירים כ"כ חזק (אני נורא נורא מפחדת ) אני אם חד הורית ללא תמיכת בעל ואין לי הורים/אחות שתוכל להתלוות אלי בלידה רגילה היתי רוצה "להזמין" את תאריך הלידה ..... לדעת שישנם 5 ימים קשים ואח"כ חוזרים לשיגרה השאלה האם זה אפשרי להזמין קיסרי ללא לידת עכוז הוא סיבוך כלשהו?לילך כתב/ה: