יציאת הבטן ועליה במשקל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 13 הריון ראשון וההיתי מעוניינת לדעת באיזה שלב לצפות לראות בטן? נראה לי שהיא מתחילה (כמובן שרק אני רואה את זה) השאלה היא האם זה הגיוני? (דרך אגב גובהי 1.70 ומשקלי 57 קג) שאלה נוספת- ממתי יש לצפות לתחילת העלייה במשקל? תודה.
שלום ענת, הבטן יוצאת אצל כל אשה בשלב שונה. יש כאלה שהבטן יוצאת להן עוד לפני שהן יודעות שהן בהריון ויש כאלה שרק בחודש חמישי. בהריון שני הבטן יוצאת מוקדם יותר מהריון ראשון כי הרחם כבר גמישה. אצלי הרגשתי שהבן גדלה כבר בשבוע 9, אבל כולם התחילו לראות בחודש חמישי. בהצלחה והריון בריא, יעל