דר' גדעוני , נא תשובתך המלומדת..
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
תוצאות ספירת דם חריגות: ערכי כדוריות דם לבנות מעל הספקטרום (11.56) האם יכול להיות בשל דלקת עיניים או האם יש איזו בעיה אחרת? נמצא שערכי ניטרופילס NEUTROPHILS גם מעל הספקטרום (70.2%) ומספרית 8.12 מה החומר הזה ומה משמעותו? וכן מהו החומר BASOPHILS? שערכו אצלי בנקודה התחתונה ביותר בספקטרום ואחרון חביב , המוגלובין של 15.6 , אני כמעט לא אוכלת בשר וגם לא ביצים , ממה הוא נובע? האם יכול להיות קשור לבעיה בכבד? (נמצא גוש לא ברור בכבד בבדיקת אולטרסאונד בטן טרם ההריון..) הרבה תודה מראש.
לפנות בשאלתך לפורום המטולוגיה.....גם יותר מהיר וגם יותר מתאים לשאלותייך. בהצלחה!