שקיפות עורפית-מין העובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היום בצעתי בדיקת שקיפות עורפית. על המוניטור ראו צופציק. הרופא טען שזה עדיין מוקדם לדעת (12+5) לקראת סוף הבדיקה הוא טען שנראה לו ב 95% שזה בן. (למרות שאם הצופציק יורד למטה זה יכול להיות בת) האם משהיא עברה חוויה דומה של זיהוי מין העובר בבדיקה זו? האם יש עוד סיכוי בסוף שזו תהיה בת? (יש לי סקירה בסוף החודש) תודה
שלי בוקר טוב! לי באופן אישי לא היתה התנסות דומה אך גיסתי שכל כך רצתה בת שאלה את הרופא בשקיפות העורפית למין היילוד. הרופא קבע ב 90 אחוז שזה בת, והיא כל כך שמחה. לאחר מכן בסקירה הוא אמר שזה בן והיא פשוט היתה בשוק, כי כולנו יודעים ש 90 אחוז זה שיעור כך כך גבוה שהצפי לשינויים הוא נמוך. אז באמת אי אפשר לדעת עד הסקירה כי רק אז רואים ב 100 אחוז וזה האחוז הקובע. מאחלת לך תינוק/ת בריא בשאר הוא/היא.