שאלה דחופה לרופא!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום יש לי בעייה עם הציפורן בבוהן, היא מעט חדרה ודלקתית. פודיאטר רשם לי למרוח פעם ביום משחה בשם: FUCIDIN OINTMENT 15 GRAM TUBE הוא אמר לי לשאול את הרוקח אם אפשר למרוח בהריון. אני בחודש שלישי. אני מעדיפה תשובה של רופא בתודה מראש
את יכולה לפנות למרכז טרטולוגי ולשאול את הרופאים שם ,זו ההתמחות שלהם , הם מקליטים את השיחות ולוקחים אחיות על התשובה שהם נותנים לך המספרים הם: בי"ח הדסה ירושלים: 02-6243663 ימים א-ה 9-15 בלינסון: 03-9376911 א-ה 7-15 אסף הרופא :08-9779309 א-ה 8-14 בהצלחה!