זקוקה לעזרה - דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 19.3 קיבלתי הפנייה מהרופא נשים שלי לאקו לב עובר, הוא לא אמר לי למה, ואני לא ידעתי שזה חריג. התקשרתי לקופת חולים וגיליתי עיי שיחה עם האחות בטיפת חלב שהרופא הנחמד החליט לתת לי הפנייה לאקו לב עובר עקב תוצאות החלבון עוברי (שחשבתי שהן טובות) התוצאה היא כזו : לפי גיל +תוצאות בדיקה : 1:970 (אני בת 25 ) לפי גיל בלבד: 1:1349 כתוב שזה נחשב תקין. (במכתב של התוצאה) עכשו אני מאוד מודאגת .... התוצאות האלו לא טובות???? יש לי שבוע הבא סקירת מערכות , זה יוכל לראות משהו? האקו לב עובר רק בסוף החודש ואני כבר על קוצים....
גלית ב78 שלום אני עשיתי ביום חמישי האחרון אקו לב עובר אין לך מה לפחד זוהי בדיקת אולטרא סאונד ללב של העובר אני לא חושבת שזה קשור לחלבון עוברי אלא אולי יש לך בעיה בלב ולכן הוא החליט לתת לך לעשות זאת בכל אופן שיהיה לך הצלחה.