בדיקת דם בשקיפות עורפית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולן, אתמול ביצעתי בדיקת שקיפות עורפית התוצאה יצאה 1:4150, והרופאה טענה שאין צורך לבצע את בדיקת הדם. האם לוותר? האם ביצוע הבדיקה תלוי בתוצאת בדיקת השקיפות ? אודה לתשובה מהירה
התוצאה באמת טובה מאד. בדיקת הדם אמורה להוסיף דיוק לתוצאה (השקיפות מתבססת על מדידה ידנית) ולכן לדעתי כן כדאי לעשות אותה, אבל היא צריכה להתבצע בתוך 4 ימים מבדיקת השקיפות. בהצלחה !!!
תודה על התשובה, אני מסכימה איתך ואעשה את הבדיקה ולו רק בשביל השקט הנפשי תודה גל