צביעת השיער - מותר בהריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שמעתי (רק שמעתי) שעדיף לא לצבוע את השיער בחודשי ההריון הראשונים בשל החומרים מסויימים שמכיל הצבע. האם הדבר נכון????????? יש מישהי ששמעה על זה????? אני בשבוע 11 ושיער ראשי זקוק לצביעה דחופה.
אביבה, עדיף בטרימסטר הראשון לא לצבוע את השיער כי לא ידוע מה החומרים הכימיים שבצבע עשויים לגרום להתפתחות העובר. תחכי עוד שבועיים שלושה וזה כבר בסדר. בעיקרון, לא מצאו שזה גורם למומים בעובר, אבל בטרימסטר הראשון עדיף לא לתת לחומרים כימיים להיכנס למחזור הדם. בהצלחה :)