האם מותר לשתות משקאות דיאט בהריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
והאם יש משמעותמבחינה זו לטרימסטרים השונים? תודה!
מותר, אבל במידה. באופן יחסי, כמות האספרטיים שמגיע לעובר שהוא חלק קטן יחסית ממשקל הגוף, ממש זעום. לכן, מותר מדי פעם. עדיף בטרימסטר הראשון להימנע מכל שימוש בחומרים כימיים כי זה הטרימסטר שבו כל המערכות נוצרות. עד היום לא הוכח שאספרטיים גורם לנזק.
המון תודה! סוף סוף מישהו עונה לי לשאלה הזו. אני מחפשת לה תשובה מאז שנכנסתי להריון...:) ועוד תשובה כל כך מלומדה. שוב, תודה.
תלוי. אני למשל נהגתי בעבר לשתות את הקפה שלי עם סוכרזית, והורדתי אותה לגמרי. בהריון אני שותה עם סוכר. לכן אני יכולה להרשות לעצמי מידי פעם, וגם זה עכשיו כשאני בשליש השני להריון, לשתות כוס דיאט קולה. אבל אם שותים גם סוכרזית, ומקבלים אספרטיים בעוד כל מיני צורות, עדיף להמנע.....