התעברות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בחורה בת 26 אם לילדה בת 4 מנסה כ- 8 חוד' להכנס להריון ללא הצלחה. נשלחתי לבדיקת זקיקים. אני לחוצה מאוד מכך אנא הסבר מאיזה סיבות אינני מצליחה להרות. המחזור סדיר.
רויטל כמה שאני מבינה אותך. לי זה לקח יותר משנה. אל תתדאגי הכל בסוף יסתדר. את צריכה להיות רגועה, כשנמצאים בלחץ הריון לא יוצא מזה. פני לרופא נשים אני בטוחה שיתן לך איקקלומין שיעזור לך להרות וכן עלייך לחשב את הביוץ (ניתן לרכוש ערכה ביתית) ב ה צ ל ח ה ולא לשכוח - לא להלחץ ולא לפחד - הכל יסתדר