בדיקת דם להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בנות, אולי מישהי יכולה לעזור לי: עשיתי בדיקת דם הבוקר וקיבלתי תוצאה 2710MIU/ML. אני מניחה שזו תוצאה חיובית. אבל איני בטוחה. אשמח מאוד אם מישהי תוכל לעודד אותי שאני בדרך הנכונה. תודה מראש, דבורה
מזל טוב!!! את בהריון 2710 זו תוצאה חיובית בהחלט (כל ערך מעל 10 נחשב חיובי) גשי לרופא שלך, הוא ייתן לך בדיקות שעושים בתחילת הריון ובשבוע 6-7-8 כבר אפשר לראות דופק באולטרא-סאונד. מזל טוב!
יולי, תודה לך על הדברים. ממש רוממת את נפשי. דבורה