רעלת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם רעלת הריון יכולה לפרוץ פתאום בלי סימנים כמו בצקת,חלבון בשתן ולחץ דם גבוה? אני בשבוע 23 בהריון ראשון וכשאמא השלי הייתה בהריון איתי הייתה לה רעלת שהתפתחה בהדרגה. האם כדאי לי לבדוק לחץ דם או חלבון בשתן כל שבוע?
שלום רב!!!!!!! אני לא יודעת למה את שואלת, אבל מתוך נסיוני האישי כשיש רעלת הריון חוץ מהסימנים שציינת יש גם כאבים נוראיים באזור הבטן שלא יכולים לסבול ולכן אם יש לך את כל הסימנים ואני מקווה שלא אז צריך לפנות ישר לרופא
תודה טלי, בינתיים אין לי אף אחד מהסימנים. אני סתם היסטרית. אני מקווה שבמקרה שלךהכל עבר בשלום...