שאלה סקרנית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ערב טוב! אני מנסה תקופה די ארוכה להכנס להריון ומשום מה אני כל חודש אני מאמינה שאם אני לא מרגישה לאחר כמה ימים (אפילו פחות משבוע מקיום היחסים) שום תחושה הריון או שינוי בהרגשה הכללית אזי אני לא בהריון ולצערי בדרך כלל אני צודקת. אני יודעת שאני קצת מגזימה וזריזה במסקנותי,אבל בכל זאת רציתי לדעת האם אני טועה ב"גדול" או אפשר להבין את הרגשתי?
אני בהריון בחודש שישי, ואם לא הייתי מרגישה את העוברית החמודה שלי זזה ורואה את הבטן שלי גדלה, כמעט ולא הייתי מרגישה בשינוי. לא היו לי עד עכשיו בחילות, הקאות, עייפות, צרבת או משהו כזה. רק קצת קצת לחץ בבטן בהתחלה. לעומת זה יש לי חברות שמהתחלה היו להם בחילות,רגישות בחזה ועוד. בקיצור, אין כללים.