למה צריך לחכות אחרי הפלה טבעית?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברתי הפלה טבעית בשבוע 6 ללא צורך בגרידה. למה צריך לחכות 30-40 יום עד למחזור הבא ורק אז לנסות שוב להיכנס להריון? האם יהיה נזק אם אקלט החודש? האם אני צריכה לשמור לא להיכנס להריון? מה הסיבה? תודה!
לאיילה - לי זה קרה, והרופא הסביר שמחכים מחזור אחד תקין גם כדי לראות שהכל התנקה, וגם כדי שלא יהיה בלבול לחשב תאריך וסת אחרונה כשתיקלטי להריון מחדש. למרות זאת, "התפספס" לי, ונכנסתי להריון מיד... נורא התביישתי להגיע לרופא, אבל הסתבר שלא קרה כלום, את גיל ההריון חישבו לפי US ראשון, והכל נגמר בשלום. אני מאחלת לך הריון חדש ובריא בהקדם !