סיסי שליה - מישהי עשתה??
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי לכולכן, זו פעם ראשונה שאני נכנסת לפורום , אני בשבוע 9 ואמורה לעבור בדיקת סיסי שליה בעוד כשבועיים (מסתבר שבעלי ואני נשאים של מחלת הדיסאוטונומיה המשפחתית... מישהי עשתה את הבדיקה? אודה לכן על תשובה, תודה!!
וזה לא ככ נורא כמו שמספרים תהיי רגועה ותשמרי על עצמך, מנוחה והכל יעבור ב"ה בשלום בהצלחה
ולומר לך שפעם חשבו שהסיכון להפלה בבדיקת סיסי שליה גדול מהסיכון בבדיקת מי-שפיר. היום מאמינים שאחוז ההפלות מסיסי שיליה זהה לזה של מי-שפיר אךבגלל שהבדיקה הזאת נעשית בזמן ההריון שבו הסיכון להפלה הוא גבוה ,בלי שום קשר לבדיקה,יש יותר דיווחים על הפלות אחרי סיסי-שליה. אני ממליצה לך מאוד לעשות את הבדיקה אצל פרופסור ליפיץ מתל-השומר. הרבה בנות ורופאים ימליצו לך עליו. בהצלחה!
תודה!