תזונה בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! אני בשבוע 25 להריוני, לאחרונה ביצעתי בדיקות דם וקיבלתי תוצאות חריגות ברמת הכולסטרול וטריגליצרידים. (לפני ההריון התוצאות היו תקינות). רציתי לדעת מהי התזונה הנכונה עבורי בכדי להפחית את הרמות החריגות, אלו מזונות ממולצים במצבי. יש לציין כי רמת הברזל שלי נמוכה. בתודה מראש רונית
הי לך , להורדת כולסטרול - תנסי להעשיר את התזונה שלך בדג סלמון הוא מצוין למטרה זו , בקשר לברזל חופן שקדים לא קלויים וכמה משמשים מיובשים כל יום ישימו אותך מהר מאד על דרך המלך . אני בשבוע 28 של הריון שני ואני לא לוקחת ברזל בכדורים ורק אוכלת תזונה שמועשרת בברזל , פשוט כל יום מנה מוגדלת ממשהו שיש בו הרבה ברזל , כבד תרד וכו'