שימוש בתרופות נגד פטריה בתחילת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר נכבד שלום רב, תאריך 27.03.03- הינו היום הראשון של הוסת האחרונה שלי, בתאריך 16.04.03 התחלתי להשתמש בהוראת רופא קופ"ח במספר תכשירים נגד פטריה בנרתיק: משחת "קומגיס" לטיפול חיצוני, נטלתי כדור אחד של "טריקאן"(פלוקונזול)150 מ"ג, ובאותו היום השתמשתי בנר אגיסטן במינון 500 מ"ג והמשכתי להשתמש בנרות אגיסטן 200 מ"ג במהלך 4 ימים נוספים. בתאריך 30.04.03-ביצעתי בדיקת הריון שתוצאותיה 138, שאלותיי: 1. מהם הסיכונים הנובעים משימוש בתרופות הנ"ל להתפתחות של עובד בשלבים כל-כך מוקדמים. 2. האם יש לבצע בדיקות מסוימות או לנקוט בפעולות מסוימות בשלב זה על מנת למנוע נזק אפשרי ***הערה- הרופא ביקש שאטול עוד 2 כדורים נוספים של "טריקאן" במרווח של 3 ימים האחד מהשני אך לאחר שקראתי את ההוראות ע"ג התרופות החלטתי ליטול רק את כדור אחד מצטערת על אורך השאלה, תודה רבה
היתה לי פטריה בתחילת ההריון ויותר מרופא אחד אישר לי להחדיר נרות ולמרוח מישחה. אם את רוצה להרגע ,פני אל המכון הטרטולוגי העוסק בהשפעת חומרים על עוברים: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/articles.asp?id=349&art_id=43