מה עושים במקרה שיש שק ללא עובר?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום יש לי שאלה מאוד מעניינת מה עושים במצב שיש שק הריון ובתוכו חלבון ללא עובר הרי אין מה לשעות הפלה אז מה עושים אם שק ההריון
טל - אם יש חלמון, זו ההתחלה של העובר. יש מצב נדיר בו יש שק ויש שילייה, אבל אין בכלל כלום בפנים - וזה הריון שחייב להיגמר בהפלה. אורים אותו באולטראסאונד בתור שק ר י ק ,ובבדיקות דם רואים שהבטא נמוכה מדי ומפסיקה לגדול. אם יש מזל - זה נגמר בהפלה טבעית,עד שבוע 9 בערך, ואם לא - עושים גרידה, ובבדיקה הפתולוגית מוצאים אח"כ שורה "לא היה חומר הריוני". זה דבר נדיר מאד, שקורה כאשר הביצית / הזרע פגומים, ולא נוצר בכלל עובר- ולא נראה לי מהתיאור שלך שזה מה שראו אצלך.