המיואשת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לצליל תודה רבה לך על ההתיחסות אבל מה שמדאיג אותי הוא שנצפה רק שק הריון תוך רחמי 9 מ"מ עם שק חלבון בתוכו ולא נצפה עובר תוך שבוע מה יכול להשתנות אם לא רואים עובר
אם ראו שק עם חלמון(לא חלבון) בפנים - זה ניצן של עובר. זה אומר שגיל ההריון פשוט צעיר יותר ממה שאת חושבת, ויש סיכוי מצויין לראות עובר ודופק - אבל תני לו כמה ימים לגדול בשקט... טיפה סבלנות, ותראי גם דופק. זה שיעור ראשון באימהות - יש דברים שצריכים את הזמן שלהם, ואין לך איך לזרז ולהשפיע, רק לחכות בסבלנות . בהצלחה !!!
לאיזה שבוע מתאים בטא 300 האם ההריון תקין? רק מי שמומחה שיאמר לי כי אני פוחדת יש לי לחצים בבטן התחתונה וכאבי גב תחתון אין דימום מחזור אחרון 24.3.2003