דיוק ביום הביוץ!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בבקשה מבקשת עזרה. אנחנו מנסים להיכנס להריון כבר מספר חודשים וכלום. יכול להיות שהחישוב שלי שגוי. האם ההפרשות (חומות) מספר ימים לפני המחזור נכללות בספירה?? או שרק מהיום שיש דימום זו בעצם תחילתה של הספירה. אולי מישהי/ו יכול לעזור לי בספירה? ולהגיד לי מתי לעשות את זה? תודה.
בדרך כלל מתיחחסים להפרשה כזו כאל תחילת המחזור. כדי להיות בטוחה, נסי בחודש הבא ערכה ביתית לבדיקת ביוץ (זה לא זול, אבל כדאי : 5 בדיקות עולות כ-120 ש"ח) ואז תדעי יותר טוב מה התאריכים שלך. חוץ מזה, יש עוד שיטות לזיהוי הביוץ : חום השחר, ובדיקת הפרשות. כדאי לך להתייעץ אישית עם מישהי שתדריך אותך בטכניקה של הבדיקה. בהצלחה !!!
תודה על תשובתך. אבל חום השחר????