בדיקת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בחודש דצמבר 2002 בהפסקתי לקחת גלולות במטרה להיכנס להריון מאז המחזור שלי לא היה סדיר והפעם האחרונה שקיבלתי מחזור היה ב 9.2.03 במשך השבועות האחרונים עשיתי מספר בדיקות הריון בבית והתשובה היתה שלילית מה לעשות?
המשיכי לנסות ולא להתייאש, תוכלי לבדוק מתי חל יום הביוץ שלך ע"י ערכה לבדיקת ביוץ שניתן לקנות בבית מרקחת וכך לנסות לקיים יחסים בימי הביוץ ולהגדיל את הסיכוי להרות הכי חשוב לא להילחץ כי לחץ לא מוסיף כלום למצב אלא רק מקלקל
גשי לרופא הביוץ שלך אינו סדיר. יתכן בגלל שאת לאחר הפסקת הגלולות בכל מקרה כדאי לגשת לרופא ולברר ערכה לבדיקת ביוץ היא בזבוז כסף בשלב זה שהמחזור כה לא סדיר
תבדקי אצל רופאת הנשים שלך את הפרוגסטרון לפעמים פרוגסטרון נמוך גורם לבעיות כאלה אם יש לך בעיה בפרוגסטרון אולי הרופא יתן לך משהו לחיזוק ולהגברת הביוץ