תנועות בשבוע 24
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
באיזו תדירות אמורים להרגיש את התנועות בשבוע זה? והאם בשבועות אלו אמורים לגשת לרופא בהעדר תנועות?
אני בשבוע 25, ומרגישה תנועות במשך היום פעם בכמה שעות. כאשר אני רוצה לוודא שיש תנועות - אני טועמת משהו מתוק, יושבת או שוכבת רגע בשקט, ומיד מרגישה את התנועות. המינימום צריך להיות 3 תנועות בחצי שעה, ובדרך כלל הן מופיעות בדקות הראשונות. אם נדמה לך שאת לא מרגישה תנועות - נסי לשכב (עדיף על צד שמאל) אחרי שטעמת משהו מתוק, ותעקבי במשך חצי שעה, (או פחות) עד שתרגישי את התנועות. בכל מקרה בשלב הזה אין טעם לרוץ לרופא בגלל מיעוט תנועות, פשוט כי לא מיילדים גם אם יש בעייה לעובר בשבועות כל כך מוקדמים. בשבועות הקרובים התנועות יתחזקו מאד, ואז לא תהיי כל כך מודאגת. מעקב מסודר אחרי תכיפות התנועות מבצעים בדרך כלל רק לקראת סוף ההריון. בהצלחה !!!