שאלה לרופא בנוגע לתרופה מסויימת:
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום נרשמה לי משחה בשם COMAGIS , בספר MEDIC רשום כי התרופה אינה מומלצת לשימוש בשליש הראשון של ההריון(ואני בשליש הראשון להריוני) , וכרגע אני מתלבטת מה לעשות , האם לקחת סיכון ולהשתמש במשחה לחמישה ימים או למצוא פתרון טבעי-הומאופתי? נא תשובתך המהירה, תודה מראש.
בטיפול חיצוני קצר איין סכנה. הכוונה בסכנה בטיפול ממושך. במידה ואת מעונינת בתשובה מקיפה יותר פני למרכזים ליעוץ תרופתי (סיפקתי טלפונים למכביר בעבר)