שקיפות עורפית מוגברת דחוף!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
תוצאות בדיקה שקיפות עורפית 4 מ"מ. האם יש סיכוי ללידה תקינה?
תעשי דחוף סי סי שיליה , זה לא מריח טוב
גלי - קודם כל, התוצאה באמת לא טובה. א ב ל : באיזה שבוע עשית את הבדיקה ? הרי מדובר בעובר זערורי, ורופא לא מיומן עלול לטעות במדידה, וזה קורה יותר ככל שההריון צעיר יותר. חוץ מזה, משקללים את התוצאה עם עוד נתונים : האם עשית בדיקת דם לחלבון עוברי עם הבדיקה ? אם לא - אפשר לבצע את הבדיקה עד 4 ימים מיום ביצוע השקיפות. חוץ מזה, בודקים גם את עצם האף - מה ראו אצלך ? אז אני לא מציעה לך לרוץ לבדיקת סיסי שילייה, שיש בה סיכון. תשלימי את בדיקת הדם, אולי אפילו תחזרי על השקיפות - ורצוי אצל מומחה (כן, זה עולה כסף, אבל השקט הנפשי שלך שווה את זה) ואם השקלול של כל התוצאות לא טוב - רק אז תבצעי סיסי שילייה. (אל תחכי לסקירה המוקדמת ולמי שפיר. בשלב שאת נמצאת היום הפסקת הריון היא הרבה פחות טראומתית מאשר אחרי מי שפיר.) אני מקווה שמדובר רק בטעות, ותחזרי עם תוצאות מעודכנות וטובות יותר. בהצלחה !!!