דחוף !!!!! פענוח תוצאות בדיקה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בתוצאות בדיקת הורמונים כתוב: HCG-B Qualitative (B) - 35 מה זה אומר?
בטא כמותי 35 משמע תחילת הריון להגיד מזל-טוב זה מה שרצית???
כן !!!!!!!!!!!!! אני יכולה לשמוח כבר? אני מחכה לבשורה כבר כמה חודשים...... תודה !!!!!!!!!!!!
רונה שלום רציתי לברר איתך: היום קיבלתי תשובה לבדיקת הריון 39 האם לאחר יומיים עלו היחידות במקרה שלך אם כן לכמה?
היחידות שלי עלו לאחר יומיים, מ- 35 ל- 140. ולאחר 3 ימים ל- 812. בכל מקרה יש טוענים שמתחת ל- 50 יכול להיות לא הריון, אז תעשי בדיקה שוב תוך יומיים. בהצלחה !!!