טיי זקס
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אנחנו חושבים על הריון, מי אמור לעבור את הבדיקה בעלי/ אני אני ממוצא אשכנזי ובעלי מעדות המזרח
בדרך כלל הגבר נבדק ראשון, ורק אם הוא נשא - גם האשה צריכה להיבדק. יש למשרד הבריאות בדיקות מסודרות, ללא תשלום - תבדקי בקופ"ח או בטיפת חלב מתי יש באיזור שלכם. בהצלחה !!!
אורית שלום, טיי זקס עושה בדרך כלל הבעל, אך אין לכך כל חשיבות: אם הוא יימצא כלא נשא, אז העובר שלכם לא יהיה חולה בטיי-זקס. בכל מקרה אם תהיה בעיה אם הבדיקה שלו, יבקשו גם ממך לבצע אותה. ומילת הרגעה: השכיחות של טיי-זקס אצל הספרדים נמוכה. שיהיה לכם בהצלחה