חדר לידה - מצריך גילוח?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, האם זה נכון שיש לגלח את אזור הערווה לקראת הלידה ? לנוחיות הרופאים ? אשמח לדעת- אני נמצאת בשבוע 30 והייתי מעונינת לדעת באם השמועה הנ"ל נכונה או שמא זה קשור ליולדת ולאיזה בית חולים מגיעים? תודה.
שלום לך, כבר לפני הרבה שנים הפסיקו לגלח לאישה את שיער הערווה, גילוח חלקי ולא משמעותי מתבצע רק בנתוח קיסרי באזור הניתוח בלבד. ואל תיתני לאף אחד להגיד לך אחרת. אל תשכחי, הלידה היא החויה שלך, אל תוותרי על זה. ועוד דבר - תחליטי /תבררי היכן את רוצה ללדת, תבררי בכל בי"ח איזו גישה יש להם בענין. העיקר הוא שלך תהייה שליטה על הבחירה. מאחלת לך לידה נפלאה, שתשאיר לך זיכרונות מרגשים לתמיד. בהצלחה, שרון.