זמן לקיחת הגלולה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מתי עלי לקחת את הגלולה הראשונה מיום קבלת הוסת?
יש לקחת את הגלולה הראשונה ביום הראשון למחזור. יש להשתדל להצמיד את לקיחת הגלולה לפעולה יומיומית קבועה שאת עושה בכל מקרה כמו למשל הקפה של הבוקר כדי לא לשכוח. יש לקחת כל יום כדור במשך 21 ימים לאחר מכן עושים שבוע של הפסקה שבו בד"כ מגיעה הוסת. את הגלולה הראשונה של החפיסה הבאה לוקחים שבוע לאחר תום החפיסה הקודמת. כלומר סיימת חפיסה ביום ב' את החפיסה הבאה תתחילי ביום ג' שבוע לאחר מכן. ללא קשר לדימום. הגלולות הופכות לבטוחות לאחר שבוע והבטיחות כוללת גם את הימים ללא הגלולות.