כנס האביב של ארגון הלופוס בישראל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב בשל העובדה שהנושא של הריון ולידה, הוא נושא שמטריד מאוד נשים שחולות במחלת הלופוס, אני מניחה שלא מעט חולות לופוס נכנסות לאתר זה. לכן אני מרשה לעצמי "להתפרץ" לפורום שלכם ולהביא את ההודעה הבאה: ביום שני, 4 במאי 2003, יתקיים כנס האביב של ארגון חולי הלופוס בישראל. בכנס הרצאות על התמודדות עם המחלה וחידושים אחרונים בנושאים הקשורים למחלה. אחת ההרצאות מביאה את החידושים האחרונים ביותר הקשורים ביולדת חולת הלופוס וביילוד. הכנס יתקיים בבית החולים תל השומר, בבית סוראסקי, משעה 10:30 עד 16:00. פרטים נוספים: [email protected] נשמח לראות את אלו מחברי הפורום הזה, שהנושא נוגע להם. כוכי רוזנבאום
כוכי בקשה למסור כי הכנס יתקיים ביום ראשון ה- 4 למאי ולא ביום שני כפי שנמסר מקווים לראותכם.....