אוטראגסטן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היום אני מסיימת שבוע9 . אני מקבלת אוטרגסטאן כתמיכה וגינלית 3 פעמים ביום כל פעם 2. עד מתי משתמשים בטבליות האלה? ההריון אצלי תקין לחלוטין! כן, יצא שפעם אחת דילגתי בצהריים כי היינו בטיול הם זה בסדר? תודה
גם אני קיבלתי אוטרוגסטאן במינון כזה . הרופא שלי היה מתחיל להפחית בהדרגה את המינון משבוע 11 ומסיים לגמרי בסוף שבוע 13. בהריון הזה אני מטופלת אצל רופא אחר, והוא אמר שאפשר להפסיק מיידית בשבוע 12, וכך עשיתי. (היום אני בשבוע 25, כך שכנראה הוא צדק שזה לא בעייתי). בכל מקרה חשוב להפסיק לפני שבוע 14, כדי לתת לשיליה לתפקד בעצמה. בהצלחה !!!