אי היתיחסותו של ד"ר גדעוני לשאלות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
למה בעצם מנהל האתר,ד"ר גדעוני,והרופאים שמצורפים אליו אינם מתיחסים כלל וכלל לשאלות שמופנות בד"כ אילהם? שמתי לב שבפורומים אחרים לדוגמא:פיריון פרופ זיידמן מקפיד לענות לפונים. במידה שלד"ר גדעוני וצוותו אין יכולת מחוסר זמן לענות,רצוי להחליפו. הזילזול הזה פשוט לא במקומו. תודה על תשומת הלב.
את צודקת ב100 אחוז זה חוסר אחריות אני תומכת בך.
אם הם לא מנהלי הפ' , וזה אתר שמכבד את עצמו,רצוי שיסירו אותם מהרשימה. ויכניסו רופאים רציניים ואמינים יותר,ולא יתנו לנו הגולשים השליה שיש למי לפנות.