אופטלגין בתחילת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לקחתי אופטלגין בגלל כאב ראש ביום הראשון של איחור כאשר עוד לא חשבתי על הריון. עכשיו יש לי איחור רציני ואני חושבת שאני בהריון. האם אצתרך לעשות הפלה בגלל האופטלגין שלקחתי, וזה נגיד היה שבוע שני להריון? אודה על תגובה מהירה!
חלילה תרגעי אין לך מה לחשוש בעיקרון כתבו רופאים בפורום שרק בשבוע 5 משמע שבוע איחור אז אסור לקחת תרופות ביום איחור עדיין אין עובר זה בדיוק השתרשות של ההריון לרחם וחוץ מזה למרות שעדיף ביותר לא לקחת אופטלגין אם לוקחים 1 גם אחר כך זה לא כל כך נורא היום אפילו יש אנטיביוטיקות שלוקחים בהריון אני מאחלת לך שאם זה מה שאת רוצה אז שתיהי בהריון ושיהיה לך הריון קל ומשעמם אמן ואמן