גלולת יסמין
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
נאמר לי שגלולות היסמין הן בעלות תופעות לוואי נמוכות ביותר. האם זה נכון? שנית- במידה ולאחר החודש הראשון של נטילת הגלולות לא קיבלתי מחזור ב-7 ימי הפסקה מה עליי לעשות?
לירון היקרה. תופעות הלוואי שונות מאישה לאישה אבל מניסיון אישי אני יכולה לומר שעלי גלולת יסמין הגיבה ממש ממש לא טוב ( ואני בריאה לחלוטין) הקאתי 4 פעמים והרגשתי פשוט נורא והכל בגלל גלולה 1 שאחריה כמובן לא המשכתיבגלולת יסמין. עכשיו התחלתי גלולה חדשה בשם מרסילון ובנתיים הכל בסדר. אבל שוב הכל אינדיבידואלי. בהצלחה... לילך