לרופא ולמבינות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שבוע 40 והבטן עדיין " לא ירדה " האם זה אומר שהלידה עדיין רחוקה ? כמה זמן לפני הלידה הבטן אמורה לרדת והאם תיתכן לידה ללא ירידת הבטן ?
היי שני! בשני ההריונות שלי הבטן היתה גבוהה, ולא ירדה עד הלידה. בשני הריונותי עברתי את התאריך המשוער, דהיינו אפשר ללדת גם עם בטן שמסרבת "לרדת" - אל דאגה! 40 שבועות זה פחות או יותר הזמן, מקסימום 41 שבועות, כך שהבטן תרד או לא תרד - התינוק יצא לאויר העולם. חשוב מאד!!! במידה והגיע מועד הלידה (התאריך המשוער), ולא ילדת, עליך להמצא במעקב רופא (לדעתי את תקבלי הפניה מהרופא לבית חולים). מאחלת לידה קלה ככל הניתן והצלחה רבה! שיר