הריון כימי ומחזור
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
במתי צפוי להגיע מחזור עם בחודש שעבר אובחן הריון כימי ? מחזור אחרון (או הפלה) היה ב- 25/3, אבל 5 ימים מאוחר יותר היתה עדין בטא של 35 שבהמשך ירדה לגמרי? מה הסיכויים להריון תקין בחודש הזה ?
הי אני עוברת את זה עכשיו. היה בטא 11 בשבוע שעבר, מחזור הגיע ביום שישי האחרון ואתמול בטא 37. האם זה צפוי לרדת? איך היה אצלך? ממה שקראתי בפורומים אחרים, מחזור צריך להגיע תוך 4-5 שבועות מהדימום האחרון (הפלה) והסיכויים להרות דווקא עכשיו גדולים יותר. זה בגלל שרמות ההורמונים בגוף גבוהות וזה מגדיל את הסיכויים. זה כמובן לא רפואי ובדוק רק ברמת ידע של מה שקראתי . בהצלחה
הייתי מופתעת כי בכלל לא ידעתי שהיה הריון, אח"כ מאוד מאוד מאוכזבת ועכשיו........כבר לחוצה ! מי אמר לך שיש קשר לכניסה להריון בחודש הזה ?